piątek, 31 stycznia 2014

Wyróżnienie Liebster Blog :)

Cześć, czołem, kluski z rosołem :) 

I styczeń się kończy. Jak to zleciało? Dopiero składaliśmy sobie życzenia świąteczno-noworoczne, żegnaliśmy Stary Rok i z nadzieją oczekiwaliśmy na Przyszły Rok ... jak ten czas leci.
No właśnie, słuchajcie, jak Wam minął pierwszy miesiąc nowego roku, oto jest pytanie? Na odpowiedzi czekam w komentarzach :)

 
STYCZEŃ 2014  jak dla mnie był bardzo ok :) Po pierwsze spadł śnieg na który czekałam i zrobiło się biało, po drugie obchodziłam urodziny a po trzecie ... i tutaj pragnę się pochwalić, gdyż ponieważ, kilka dni temu minął dokładnie jeden mały malusieńki miesiąc odkąd zdecydowałam się na pierwszy blogowy wpis. No i po czwarte otrzymałam wyróżnienie Libster Blog Award od Asi, za co bardzo, bardzo Ci dziękuję.
Miło jest otrzymywać takie niespodzianki.


Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A oto pytania, które otrzymałam od Asi wraz z odpowiedziami:

1. Jakim aparatem fotografujesz?
Na dzień dzisiejszy posiadam podstawowy kompakt SonyCyberShot, ale to się niedługo zmieni :)

2. Jaki był najbardziej zaskakujący komentarz lub uwaga dotycząca Twojego blogowania ?
To akuratnie chyba jeszcze przede mną :)
3. Trzy słowa najlepiej opisujące Ciebie?  
piękna, zgrabna i powabna :)

4. Słowo, które lubisz i którego nie znosisz...?
Lubię słowo - lubię (bo termin przydatności do użycia jest dłuższy niż np słowa kocham, który to stan może być dość ulotny), nie znoszę gdy ktoś odpowiada (zwłaszcza w sprawach zawodowych)- nie wiem (jak można nie wiedzieć, a jeśli tak jest to trzeba sie dowiedzieć i udzielić informacji pytającym)
5. Na jeden dzień z życia zamieniłabyś się z...?
nie mam potrzeby zamieniania się z kimkolwiek bo jest mi dobrze w swojej własnej skórze :) a wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
 6. Zawsze znajdziesz czas na..?
seriale :)
7. Smak dzieciństwa...?
mleko prosto od .... krowy albo kozy, mi smakowało :)
8. Utwór muzyczny, obraz, film lub cytat, pod którego wrażeniem pozostajesz...?
 oj tak jest taki utwór -  Monika Urlich Nie wie nikt jest niesamowity i ten głos ... po raz pierwszy usłyszałam tą piosenke w Prawie Agaty

9. Ulubiony sklep z wyposażeniem wnętrz...?
Do tej pory Home@You lub Nanu-Nana ... to są sklepy raczej z dodatkami do wnętrz niż z wyposażeniem, no ale zapomniałabym przecież jest Ikea :)
10. Rzecz o której marzysz...?
egzotyczna podróż, Madera
11. Miejsce o którym śnisz...?
jak mi się przyśni to uzupełnie to miejsce ...


 Do zabawy zapraszam a tym samym nominuję: 

Pytania dla Was:
1.Aktualnie czytam?
2.Film, który polecam na długie zimowe wieczory i dlaczego?
3. Zwierzątko w moim domu?
4. Podróż  marzeń ?
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
6.Przypadek czy przeznaczenie ? Proszę uzasadnić odpowiedź.
7.Osiągnięcie/sukces życiowy, z którego jestem zadowolona najbardziej?
8.Czy pamiętasz blog, który przeczytałaś po raz pierwszy w życiu?
9.Mam słabość do ...?
10.Jakie zajęcie domowe lubisz najbardziej a jakiego nie znosisz?
11.Jak myślisz, co będziesz robić na emeryturze?

Poszukiwania nominowanych zajęły mi troszke czasu, układanie pytań też, dlatego będzie mi miło, jeśli weżmiecie udział w zabawie. Fajna sprawa. Oczywiście nic na siłę moje Drogie Blogowiczki.

Przytulam wszystkich i ściskam mocno, bo dziś Światowy Dzień Przytulania :):):)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję:) Bardzo przyjemnie się czytało Twoje odpowiedzi. Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa przyjemności z dalszego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację. Bardzo mi miło. Zaraz zabieram się za pisanie odpowiedzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! bardzo dziękuje za nominację, to moje pierwsze wyróżnienie :)))
    Przyłączę się do zabawy jak tylko znajdę troszkę czasu, a tymczasem pozwolę sobie obserwować Twojego bloga.
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, z pewnością wezmę udział w zabawie, tylko muszę się do tego dobrze przygotować Pytania są bardzo ciekawe:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga, tam znajdują się odpowiedzi na Twoje pytania, moje nominacje i pytania dla wybranych dziewczyn.
    http://drobiazgizdusza.blogspot.com/2014/02/zostaam-wyrozniona-i-moje-nominacje.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie - niebawem wezmę się do pracy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dziękuję za nominację, z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję! Przepraszam, że tak długo, ale ostatnio mam mało czasu. Pamietam! Na pewno w wielką przyjemnościa wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin