niedziela, 9 lutego 2014

Niedzielne migawki

Dobry wieczór, 

jak Wam minęła niedziela? Było u Was dziś słoneczko? U mnie dzień minął słonecznie i ciepło. Sądząc po ilości zielonej trawki w ogrodzie, można by pomyśleć, że wiosna tuż tuż, ale czy na pewno?
Skoro luty no to podkuj buty, herbatka z imbirem w sam raz. Do tego kawałeczek makowca i mandarynki. Takie południowe niedziele uwielbiam :)










Właśnie, wczoraj przypadkiem zobaczyłam piękne świeczki w jednej z drogerii.  Zapach po prostu obłędny. Musiałam ją mieć.





Troszkę zieleni z ogrodu ...







Przepiękny zachód słońca i przeciskające się przez firankę słoneczko.



Kolorowych snów :)

3 komentarze:

  1. Ale u Ciebie aromatycznie :)
    Co do wiosny to ja jeszcze się wstrzymam z nadzieją, że zima do nas na pewno nie zajrzy. Jest na razie luty więc jeszcze wszystko możliwe, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedziela, jak widać, u Ciebie sielankowa i bardzo dobrze. U mnie cały czas nastrój imieninowo-urodzinowy ( tylko raz kończy się 40 lat). Jeszcze tyle kwiatów w moim domu nie gościło.:)
    Co do zimy, to raczej jestem za wiosną...Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooj tak, sielankowa niedziela :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin