niedziela, 11 maja 2014

Rowerowe polne łupy

Cześć, 
nauczona doświadczeniami z poprzedniego roku, kiedy to na rowerze byłam może z 4 razy, teraz korzystam kiedy tylko mogę czyt. kiedy nie zanosi się na burzę, z pięknej pogody. I tak dziś byłam, wróciłam, przywiozłam bukiecik polnych .... kwiatów :)






 Wszystko się pięknie zazieleniło, rzepak przekwita, słońce świeci i cieszą się dzieci :), słychać ptaków śpiew, odgłosy kosiarek w przydomowych ogródkach. 
Pięknie jest.








Bardzo aktywny dzień dziś miałam bo i w pracy byłam i domowe obowiązki odrobiłam i na rowerku pomykałam ... czyli im więcej na głowie tym większe wrażenie :)

I po takim rowerowym wyczynie najlepiej smakuje coś zdrowego: domowa tortilla. 
W sam raz, palce lizać :)
Tortilla jako placki kupiona w sklepie ale reszta składników zakupiona u zaufanych :)
 Właśnie, a gdzie kupujecie nowalijki?
 Macie sprawdzonych i zaprzyjaźnionych sprzedawców na bazarkach, placach handlowych,  może kupujecie w sklepach ekologicznych a może w marketach?
Zwracacie uwagę na to co jecie?
Zapraszam do dyskusji w komentarzach.



Moc zdrowia i uśmiechów dla moich czytelników :)))


20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :))) Widać, że dzień miałaś udany...rowerek uwielbiam, pomykam kiedy tylko jest to możliwe. Rower towarzyszy całej mojej rodzince na każdym dłuższym i krótszym wyjeździe i na co dzień, jak tylko pogoda na to pozwala. Co do nowalijek i jedzonka w ogóle, to przykładam wagę do tego co jemy i skąd pochądzą produkty. Dlatego kupuję je tylko w zaprzyjaźnionych sklepikach i na miejskim bazarze. Ostatnio zagościła już u mnie i botwinka i ogórki małosolne i szparagi, wszystko pyszne, smakowite i zdrowe..., a Twoja tortilla wygląda niezwykle smacznie i zdrowo. Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo Ci dziękuje. W dzisiejszych czasach myślę, to ważne co jemy zwłaszcza, że statystyki WHO są bardzo niepokojące. Niestety postęp cywilizacji niesie ze sobą niekorzystne konsekwencje zdrowotne, dlatego trzeba dbać o nasze jedzonko i wybierać odpowiednie produkty. Dlatego bardzo sie cieszę, ze udało mi się pstryknąć fotke krowie, myślę że takie widoki to rzadkość dlatego tym bardziej cieszą.

      Usuń
  2. I nawet ziemianka przykuła Twoją uwagę ;)
    Niech Ci tej majowej energii, starczy na wiele dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie tej nazwy :) bo zapomniałam już jak to sie nazywa. A energia niech mi towarzyszy:) Dziękuje Kamilo !

      Usuń
  3. Uwielbiam rowerowe wycieczki I zazwyczaj tez jakis bukiecik lub badylek przywoze ze soba:-) jesli chodzi o jedzonko to w marketach nie kupuje ani mieska ani warzyw, jedynie tzw polprodukty, no I oczywiscie cala reszta wg zasady:im krotsza lista skladnikow tym lepiej:-) pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rower wiosną, latem i jesienią to bardzo fajna rzecz a widoki bezcenne.

      Usuń
  4. Uwielbiam polne kwiaty, zawsze tak samo niesamowicie i intensywnie pachną:) przepiękne zdjęcia, na każdym magia. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że sie podobały i dziękuję bo po każdym takim komentarzu rooosnę :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Urocze kwiaty i śliczny kawałeczek wnętrza ;) Zdrowa żywność jest zdrowa, ale również poprawia humor. ;) Ja najbardziej lubię latem wyjść po pyszne śniadanie do ogrodu, ale taką możliwość mam niestety bardzo rzadko, wiadomo. Staram się kupować w odpowiednich miejscach, ale różnie mi wychodzi. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamonka, dziekuję Ci bardzo.
      Uwielbiam szarlotke z cynamonem :)

      Usuń
  6. Aj jak widzę szlak Twojej wycieczki to zazdraszczam! Dzis wlasnie upatrzylam sobie rower! Musze go kupic i wtedy tez bede smigac polnymi dróżkami :) piękne zdjęcia. Ja w większości kupuje w marketach, ale warzywo latem pochodzi z naszego ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to pokaż go koniecznie na blogu, my kobietki zawsze jesteśmy ciekawe jakie kto tam ma nowe cacuszko :)

      Usuń
  7. Bukiet piękny! Wycieczki rowerowe jak najbardziej popieram! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak trzeba korzystać z pogody, jak tylko można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar, wycisnąć to słoneczko jak cytrynke :)

      Usuń
  9. Piękne kwiaty, piękne widoki, smaczne jedzenie, wycieczki rowerowe. Świetny klimat i piękne zdjęcia! :) Muszę tu częściej gościć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, zapraszam bardzo serdecznie. Rewizyty też będą. Bardzo mi miło.

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin