piątek, 2 maja 2014

Żółty dywan


Pola rzepaku

Pożółkłe pola, rzepaków łany 
tak jak błękity niebiańskich bram.
Ścielą się majem złocistych mórz,
pośród zapachów kwitnących bzów.
Wśród unoszonych przez wiatr płatków kwiatów
i porannego słowików śpiewów.
Podążam śladem płonących barw,
pachnących majem łanów rzepaku.    

Małgorzata Karolewska
www.WierszeGosi.prv.pl


































Pole rzepaku
pole rzepaku
słońca uśmiech przydrożny
dla cię wędrowcze


pole rzepaku
sielskie swojskie słońce
jak wiejskie mleko


pole rzepaku
słońce przegląda się w lustrze
teraz dwa słońca

Hanna Badura
 http://wierszyki-hani.blogspot.com/2013/07/haiku-pole-rzepaku.html


Zatem podążaj  ...
 



Zostały dwa dni majówki, wykorzystajcie je na maksa :)
Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze, jest mi tutaj coraz milej z ich powodu :)



24 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia , piękna pogoda , u mnie deszczowo niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia z wczorajszych i przedwczorajszych wojaży, dziś niestety szaro i buro i ciągle zbiera się na deszcz ale dzięki temu mam czas na blogowe odwiedziny:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, żółto, słonecznie, szkoda że nie jest tak w ten weekend. U mnie deszczowo i ponuro...za to pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za przesłane słoneczko bo dziś już niestety go brakuje ...

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie widoki pól rzepakowych i ten zapach...Ja tez ostatnio wybrałam się z aparatem żeby pstryknąć rzepakowe zdjęcia ;p Ale nie pomyślałam o bukiecie z niego!
    Pozdrawiam cieplutko,mimo tego zimna na dworze ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, bukiecik naprawdę wdzięczny taki. Nigdy nie jest na niego za późno, od środy podobno wraca piękna pogoda. Pozdrawiam również bardzo ciepło.

      Usuń
  4. Cóż bardziej optymistycznego, niż takie żółte pole rzepaku... I w dodatku pachnie na całą okolicę! Ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, jest jakaś ukryta radość w tym kolorze i moc :)

      Usuń
  5. Z moich okien widać kwitnący rzepak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam takie pola... Robią wrażenie :) słonecznie mimo pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, mimo kiepskiej pogody widok rzepakowych pól wywołuje uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  7. Nice:) U mnie taki rzepak cały weekend ociekał deszczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, deszcz dał nam popalić przez weekend ale powoli można się szykować do opalania ...

      Usuń
  8. Uwielbiam takie dywany, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co roku na wiosnę zachwycam się tymi łanami żółci. Mimo tego, że jeszcze niedawno było bez kolorów i nagle pojawiła się wszędobylska zieleń to mnie jest mało :) Te żółte pola dodają fajnego smaczku naszym krajobrazom.

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety mam na te kwiatki uczulenie :D

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to przykre ... czyli podziwiasz jedynie na zdjęciach lub przez szybę.Można i tak :)

      Usuń
  11. Jakie cudne sloneczne fotografie. Az buzia sama usmiecha sie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin