poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Po niebieskim niebie


Witam, witam i o zdrowie wszystkich pytam :)
U mnie wszystko dobrze i kiedy tylko mogę korzystam z pięknej pogody. 
Dziś mało słów, dużo treści.
Zapraszam Was na wiosenny spacer w promieniach słońca ...



















I jak wrażenia ?
Wypoczęci?
To wszystko działo się w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Przyroda zmienia się zaskakująco szybko, niebo jest wreszcie bajecznie niebieskie, kwiaty pięknie pachną, pszczoły i trzmiele pracują w pocie czoła. 
Jest pięknie.
It's beautiful.
Es ist wunderbar.
Sami widzicie.

Jak tam Wasze plany na długi weekend? Osobiście miałam nadzieje na konkretny wypoczynek ale pogoda podobno ma być nieco mniej sprzyjająca, delikatnie mówiąc. 

Wiosna się ciągle waha ... zresztą posłuchajcie sami.

Słucham tej piosenki kilka razy pod rząd - zawsze tak mam, gdy coś wpadnie mi w ucho i idealnie się tutaj komponuje.

Radosnych dni życzę wszystkim.

6 komentarzy:

  1. Bardzo miły spacer...pozwala na chwilę wytchnienia. Pozdrawiam i miłego, słonecznego weekendu Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 dni były słoneczne, zobaczymy co z kolejnymi dwoma :)

      Usuń
  2. Miło gdy takie słońce świeci nad głową i można pospacerowac. Ja 1 dzien maja zanierzam spedzic na tarasie. Może uda się grila rozpalić. Robię już listę zakupów. A reszta dni zależy od pogody :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, sezon grillowy najwyższy czas zacząć :) Smacznego !

      Usuń
  3. Lubię takie wiosenne spacerki :) I lubię słodki zapach rzepaku :))
    Udanej majówki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że tyle rzepakowych pól dookoła a ja nie wiem jak on pachnie. Dziś pojechałam z rewizytą i wąchałam :) Pachnie specyficznie i tworzy całkiem zgrabny bukiecik.

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin