piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocne dekoracje - twórczość własna :)

Napracowałam się dziś.
Ciasta upiekłam wczoraj, więc dziś zabrałam się za dekoracje. Oto efekty.
























Jak widzicie, dekoracji całe mnóstwo. Szkoda, że te Święta są takie krótkie.
Krótkie ale i treściwe.
Jak tam u Was? Święconka przygotowana?
W zasadzie jutro tylko poświęcić wielkanocny koszyczek, zetrzeć ostatnie kurze i można świętować. Przynajmniej tak będzie u mnie :)
Niebawem pojawię się tutaj z życzeniami, póki co zmykam.
Spokojnej nocy Wszystkim.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta Twoja twórczość własna:))) U mnie też już świątecznie i stól nakryty i dekoracje przygotowane, jutro święconaka i reszta "pitraszenia", a potem świętowanie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko, świetnie się przy tym relaksuję, my blogowiczki wiemy o co w tym naszym blogowaniu chodzi.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia i piękne dekoracje. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Peninia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Prześlicznie u Ciebie. Piękne dekoracje.
    Kochana radosnych i pełnych słońca świąt.
    Ściskam świątecznie, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem cała heppi :) Tyle gratulacji jeszcze nigdy naraz nie zebrałam. Bardzo dziękuję za dobre słówka. Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin