środa, 21 maja 2014

Krakowski Design


Wróciłam, chwile mnie nie było i mam mnóstwo zaległości w komentowaniu Waszych blogowych poczynań. Ale już jestem. Deszczowy weekend spędziłam w Krakowie, miałam kilka przygód takich, że boki zrywać :) także tym bardziej mimo deszczu wspomnienia mam bardzo miłe.
Targi Dobrego Wnętrza Papier Kamień Nożyce, więcej na ten temat tutaj.

Poniżej moja relacja fotograficzna.
Powiem tylko, że uczestniczyłam w takim wydarzeniu po raz pierwszy i bardzo mi się podobało. Jestem pod wrażeniem mega kreatywności wystawców - młodych ludzi, którzy nie wiem skąd i jak to robią ale robią cuda i cudawianki własnymi rękami.
Zresztą sami zobaczcie.



Może od razu podam link bezpośrednio do wystawców, gdyby Was coś zainteresowało to wystarczy klik i już. Tutaj PANSTOLARZ  - świetna nazwa, prawda?



Lightovo czyli życiodajne lampy. Innowacyjny pomysł.





Renament czyli premiera Lampy Krater z lakierowanej płyty z włókien drzewnych oraz Stołek Rant z drewna i naturalnej skóry.


Tutaj Jaga coś wydziergała JagaDizain







Melyo czyli filcowe to i owo polskiej produkcji.


Papier Love by Magdalena Tekieli ekologiczne notesy zeszyty ect.

  
 Deko Eko to pierwsza w Polsce platforma w 100% poświęcona produktom, markom i działaniom recyklingowym - tak o sobie piszą.  Super - będe tutaj szukać inspiracji, bo ekologia jest bardzo ok.


Drewnolot  czyli powrót powrót do natury z miłości do drewna i nie tylko.




Kolejna perełka Projekt Stołek- w klimacie skandynawsko - góralskim.



I znowu jesteśmy w lesie a to za sprawą For.Rest - ręcznie malowane kubki i filiżanki inspirowane lasem i jego domownikami - znowu byłam pozytywnie zszokowana :)


Ooo a tutaj prawdziwa gratka dla dzieci - domki dla lalek Boomimi, ale jakie domki - drewniane ! Rewelacja. 
Nie wiem jak Wam ale mnie bardzo przypadł do gustu pro ekologiczny nurt tegorocznych targów.
Aż mi się przypomniały szkolne czasy i prace domowe na technike :) Pamiętacie te domki z kartonów, stoły z pudełka po margarynie, krzesełka z pudełka po zapałkach, firanki ze skrawków starych firanek. Ileż przy tym było zabawy i radości.





Kolejna porcja naturalnych inspiracji to Bloski Design


Ten pomysł z toaletka stylizowaną na ławki szkolne z dawnych lat też bardzo przypadł mi do gustu ale nie pamiętam czyja to własność.

Bujany fotel z nutką retro za sprawą From Retro With Love


To Do Product Design  - tam w tle kafelki dekoracyjne do ścian grzewczych i pieców oraz lampy z luksfery.



A tutaj drugie życie starych mebli czyli inspiracja historią Mimo Meble oraz koktajlowy fotel - ależ on mi wpadł w oko :)



Jak widzicie działo się, mamy zdolnych krakowskich projektantów, wielu z nich już ma na swoim koncie wyróżnienia i  nagrody międzynarodowe, co mnie wcale nie dziwi.

Aaa i zapomniałabym dodać, pewnie znacie agnethahome,  ona też tam była ze swoimi szkiełkami. Nie mam ani jednego zdjęcia z jej stoiska niestety ale za to udało mi się przywitać i zamienić kilka zdań z Anią Scraperką, dzięki której dowiedziałam się o tych targach. 
Aniu było bardzo miło uścisnąć Cię na żywo :)

Uff, napracowałam się.
Mam nadzieję, że ta lekcja przypadła Wam do gustu.
Ściskam mocno wszystkich komentatorów :)

P.S Czy chcielibyście zobaczyć Kraków w deszczu?
Bo mam kilka zdjęć.

6 komentarzy:

  1. Ojej, super !!! Szkoda że mnie tam nie było, bardzo fajnie, że podałaś linki do wystawców, z pewnością się przydadzą:))) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, pomyślałam również o Czytających bo naprawde świetne rzeczy ludzie produkują, warto się temu przyjrzeć :)

      Usuń
  2. Jej, dlaczego wszystkie targi odbywaja się tylko w duzych miastach i to gdzies daleko ode mnie :( Zdjęcia są super, wiele pięknych rzeczy na nich. Kraków w deszczu chętnie zobaczę tym bardziej, że tylko raz tam byłam i to daaaawno :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z powtórką deszczowej pogody myśle, ze te zdjęcia niedługo opublikuje :)

      Usuń
  3. Nie było mnie tam, dziękuję za obszerną fotorelację

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin