poniedziałek, 26 maja 2014

Takie kwiatki...

... na Dzień Matki,
 zasadniczo w tym roku było bez kwiatów bo z książką, owocową herbatką - taką z prawdziwego zdarzenia i malutkim kosmetykiem aaa i kwiatek jednak był .... na torebce ozdobnej:)







Kupiłam ostatnio moździeż. Bardzo mi się podoba i jest bardzo praktyczny - można do niego wrzucić cokolwiek i wszystko w nim ładnie wygląda. Tak poważnie to myśle, że mi się przyda w kuchni.
Bardzo podobało mi się to cacko na lekcjach chemii, ojj uwielbiałam eksperymentować w moździeżu :) Pomyślałam sobie, co mi tam - kupiłam i mam :)
 


A weekend spędziłam z Ewą Kasprzyk, oczywiście czytając jej książkę okraszoną wieloma naprawdę świetnymi uważam zdjęciami. Piękna kobieta, pełna seksapilu, radosna, niebanalna ...
Piękne wydanie, choć krótkie i czuje niedosyt bo mogłabym tak czytać i czytać a czyta się błyskawicznie, i zachwycać się zdjęciami. Uwielbiam Kogel Mogel z jej udziałem, to jej" jakby" zna chyba każdy i ... Roman tu jest jakby luksusowo - no hicior w jej wydaniu :) I drugi film, który też bardzo lubię to Komedia Małżeńska, no cóż mogę powiedzieć bardzo lubię ją oglądać na ekranie :)




Próbowałam sie coś poopalać, ciężko mi to szło bo jakoś słońce mnie nie lubi i  musiałam użyć tzw. przyśpieszacza żeby choć trochę zgubić tą pozimową bladość.


Ha a tutaj mam dla Was zagadkę.
Co to za roślina?
Jak myślicie?

Na odpowiedzi czekam w komentarzach.
Powiedzcie jeszcze jak tam u Was zapowiada się początek tygodnia?
Będzie się działo?

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia...ta roślina to chyba szczypior? - mam taki w ogródku, w swoim warzywniaczku. U mnie tydzień zapowiada się bardzo pracowicie, jak zwykle:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, szczypiorek. Bardzo ładnie zmienia kolor na różowy.

      Usuń
  2. Ja też myślę że to szczypior, w każdym razie na pewno pochodna od cebuli.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. I oszalałam na punkcie Twojej bomboniery (tak się to nazywa?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo, tak to bomboniera - wygrana w konkursie fotograficznym :)

      Usuń
  4. Z książką w słoneczną pogodę - nie mogło być lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że jednak więcej czytam latem niż zimą ... wiesz słońce, leżaczek, te sprawy :) - polecam!

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin