środa, 21 stycznia 2015

5 rzeczy, które w sobie doceniam


Dzień trzeci
 
5 rzeczy, które w sobie doceniam
***

1. Poczucie humoru - na własny temat oczywiście, to podoba mi się najbardziej, jestem w stanie obśmiać wszystko co dotyczy mojej osoby, no co tu dużo mówić mam dystans do swojej osoby

2. Konsekwencja - zwana również upartością, nie mylić z dążeniem po trupach do celu, jeśli jestem przekonana w 100% o słuszności danego czynu to nie będe się zrażać niepowodzeniami tylko konsekwentnie robie swoje, to znajduje również odzwierciedlenie w zasadach którymi kieruje się w życiu - wcale nie uważam, że ktoś je wymyślił po to żeby je łamać tylko po to żeby nimi "podróżować" po drodze zwanej życiem

3. Dyskrecja - no komu jak komu ale mnie można powiedzieć wszystko i pary z ust nie puszcze choćby mnie mieli torturować, nic nikomu nie powiem

4. Nie szastam pieniędzmi na prawo i lewo - na kosmetyki, nie potrzebuje mieć 8 żelów pod prysznic, 6 buteleczek perfumy, 5 szamponów do włosów i 10 kremów, które stoją na łazienkowej półce by ... dobrze wyglądać? No nie no, cenie sobie minimalizm, mam co najwyżej 2 szampony, 1 krem, 1 żel i 2x perfuma - tyle, więcej mi nie potrzeba a jak te mi się skończą to kupie sobie wtedy to czego potrzebuje.

5. Lubie swoje towarzystwo - naprawdę :) być może dlatego, że nadal jest jeszcze we mnie sporo Zosi Samosi, lubie radzić sobie sama, lubie sama robić zakupy bo wtedy jest szansa, że coś kupie, bo jak już ide na zakupy z dziewczynami no to sorry ale nie jestem w stanie wtedy nic dla siebie wyszperać bo doradzam Im, no i nie rozumiem, doprawdy nie rozumiem po co ciągnięcie na babskie zakupy swoich facetów... przecież oni tego nie znoszą ...ale to już inny temat




8 komentarzy:

  1. Poczucie humoru - bardzo ważna cecha :)

    Ja też wolę na zakupy chodzić sama - wtedy coś faktycznie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkrety wypisałaś! Widać, że znasz swoja wartość i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to widzę że masz rentgen w oczach, mi się to też podoba.

      Usuń
  3. Dobrze napisane !!!

    zapraszam do siebie :

    http://homezoyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za swoim towarzystwem raczej nie przepadam, za to pod reszta się podpisuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin