wtorek, 20 stycznia 2015

Dzień 2 wyzwania - kolekcja ...

Cześć, 

ja nie wiem jak ja z tym wszystkim zdąże....
Krótko i na temat.

Drugi dzień wyzwania.

Kolekcja

Moja kolekcja hmmm .... 
Mam całą kolekcje kwiatów doniczkowych ale kaktusów najwięcej. Zajmują cały parapet.
Ten w białej doniczce rozsadza tą doniczkę, będe musiała znaleźć mu jakieś nowe lokum lub troche go zminimalizować choć przyznam, że nie wiem jak to fizycznie zrobić. Może je porozdzielam, przecież na jednym jest tuzin nowych małych kaktusików, no nie wiem, nie wiem na razie nie mam na nie pomysłu. Do tego kwitną raz do roku, kwitną przepięknie, krótko bo krótko, ale wygląda to obłędnie, niestety nie mam takiego zdjęcia żeby Wam zaprezentować, ale wierzcie mi i zapach i sam kwiat jest wyjątkowo piękny.
Może wy mi doradzicie, co z nimi zrobić no i przede wszystkim jak tego dokonać, przecież one są kłujące.

Oto one.

 






Dobranoooc, pchły na noc :)

3 komentarze:

  1. O kaktusy. Czy kaktusy przynoszą szczęście? Zapraszam do mnie na rozdanie: http://www.conchitahome.pl/2015/01/konkurs-badz-zorganizowana-w-tym-roku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie słyszałam żeby miały taką moc aleee w sumie nie narzekam, więc być może :)

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin