niedziela, 12 stycznia 2014

Deszczowo - wietrzna niedziela ...

Witajcie, 

i tak prawie niedziela minęła. U mnie jak wiało tak wieje i nadal pada. Ciekawe co będzie jutro? 
Jedni czekają na zimę (w tym ja) inni doszukują się już oznak wiosny. Jestem ciekawa jak jest z Wami drogie blogowiczki ?

Popatrzcie sami co się dziś u mnie wyprawiało za oknem.

 Przed południem ...
 







Po południu ... bardzo ulotne i piękne chwile :)








 Uwaga, uwaga - ogłaszam plebiscyt na najładniejsze chmurki. Które podobają Wam się najbardziej? Dodam, że wszystkie zdjęcia zrobiłam z okna pokoju, brrrr ... nie chciało mi się wychodzić za zewnątrz. Jeszcze wiatr by mnie porwał, oj tak, tak, chudzinka ze mnie :)

 Poza tym leniuchowałam, szukałam inspiracji, jednym słowem odpoczywałam, tak jak to przystało 
w niedziele :) A jak u Was?  Co się ciekawego działo? Pochwalcie się.



Chyba najlepiej odpoczywał jednak mój kotek :) Miał, miał ....



Aaaa no i na koniec coś do posłuchania w deszczowy dzień. Towarzyszyły mi dzisiaj Czerwone Gitary. Lubicie melodie z tamtych lat ? ( z tamtych lat, z tamtych lat ... coś to leciało). Bo ja bardzo, mimo, że nie stuknęła mi jeszcze 30-stka.





 Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

LinkWithin