sobota, 21 czerwca 2014

Początek astronomicznego lata.

Tak pisze dziś w kalendarzu.
No, bywało lepiej jeśli o pogodę chodzi ale mimo wszystko udało mi się zrobić sesję fotograficzną.
 Teraz mam wenę na fotografowanie kwiatów, więc idę za ciosem.


W roli głównej występują dziś róże, plus drobne letnie dodatki w postaci słomkowego kapelusza i okularów - w nawiązaniu do pierwszego dnia lata.
Oto kolejna porcja kwiatowych fotek.





















Mam nadzieję, że nikogo nie zmęczyłam nadmiarem różanych zdjęć, wyszłam z założenia - prosze mnie poprawić jeśli niesłusznego, że chyba każda z nas lubi róże, czerwone róże.
A ten bukiecik jest naprawdę baaardzo pachnący.
I pięknie wygląda.

Przesyłam do odsłuchania taki oto wakacyjny kawałek.
  Świetna melodia, nie wiem który raz z kolei dziś to odtwarzam.

 Słonecznej niedzieli :)

15 komentarzy:

  1. Świetna sesja, a największe wrażenie robi oczywiście dzbanek w kapeluszu albo ten w okularach:))Masz świetne poczucie humoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Bardzo mi miło, że masz takie pozytywne wrażenia.

      Usuń
  2. Piękne róże, a co do lata miejmy nadzieję że nastąpi nie tylko w kalendarzu... Jeszcze takiego czerwca chlodnego to nie pamietam... Pozdrawiam i życzę prawdziwego lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa dziś mamy 1 lipca i co? I leje i pada i zimno Ja już nawet nie chce więcej komentować tej naszej pogody.

      Usuń
  3. Śliczne kwiaty!!!! Nie ma to jak pachnący bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

      Usuń
  4. Ten sloj sie do mnie usmiecha:)))
    Fajna sesja, z przymruzeniem oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, powiem Ci, że on się chyba rzeczywiście uśmiecha ten mój szklany wazonik w okularach :)

      Usuń
  5. Oj Aneczko czuć to lato u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne zdjęcia :)
    Przyjemnego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby lato faktycznie było gorące:)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin