poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nie lubię poniedziałku ...

.... a Wy?
Choć przyznam, że po tak zimnej niedzieli najchętniej wskoczyłabym już w środek tygodnia - może będzie cieplej.

Tymczasem kilka weekendowych migawek.



Dzisiejszy dzień spędziłam pod kocem w towarzystwie chrupiącego Feliksa, nie wiem jak u Was ale u mnie było naprawdę bardzo zimno.
Brak słońca zrekompensowały mi prawdziwie letnie i soczyście barwne propozycje artykułów i ciekawostek w ulubionym (nie tylko moim ale pewnie większości z Was) czasopiśmie  M jak Mieszkanie oraz Moje Mieszkanie - w nim artykuł o właścicielach pewnego polsko-kubańskiego bloga - pewnie większość zna a kto nie zna a lubi jak jest colorowoo to zachęcam.



Mój letni owocowo-kwiatowy Showtime właśnie dobiega końca.







 Różowo mi :)





 No proszę,  jest nawet błysk diamentów w zachodzącym sobotnim słońcu.



Czego Wam i sobie życzę!
P. S Ponownie dziękuje za każdy z osobna i za wszystkie komentarze pozostawione na moim blogu. Bardzo dziękuję, że przybywacie i zostajecie, zresztą sami wiecie jak to jest :)

15 komentarzy:

  1. Ja próbowałam dorwać Moje Mieszkanie, ale jeszcze nie było w kiosku:(
    Piękne piwonie u Ciebie
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się piwonie piękne, a MM z pewnością niedługo trafi w Twoje ręce.

      Usuń
  2. Przyjemnie sobie tak polezec i poczytac ;) pięknie różowo u Ciebie, uwielbiam ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.Uwielbiam piwonie!
    ściskam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, piwonie już opadają, niestety nie są trwałe jeśli chodzi o pobyt we flakonie :)

      Usuń
  4. MM już mam...i też w weekend przejrzałam:))) Piekne zdjęcia, bardzo klimatyczne, a odwiedzam Cię chętnie i zapraszam do siebie, bedzie mi miło http://murawskaagata2.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję Ci bardzo Ciesze się że u mnie Ci się podoba. Ciebie też odwiedzam :)

      Usuń
  5. Ach te piownie.
    Cudownie flitrowane swiatlo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku,a ja w tym roku nie mam skąd narwać piwonii ;[ A one tak pachną...
    Miłego i słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pachną przepięknie. Ten zapach zawsze przypomina mi czasy, kiedy to mała Ania zbierała i trzepała kwiatki w procesji Bożego Ciała przykładowo, tak, zdecydowanie przypominam sobie te czasy po zapachu piwonii.

      Usuń
  7. A no właśnie z tym poniedziałkiem to bywa różnie :)
    Cudnie sobie umiliłaś pochmurny dzień :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdecydowanie świetny pomysł na takie pochmurne dni. Generalnie najwięcej czasu spędzam tutaj gdy pogoda za oknem nie zachęca, zresztą chyba każdy tak ma, jeśli jest piękna pogoda to korzystamy z tego na całego.

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin