niedziela, 30 marca 2014

Zmiana czasu


 Czy dzisiejszej nocy wszyscy przestawili zegarki poprawnie?
Witajcie w nowym letnim czasie :)
Jak Wam się spało o godzinę krócej?

 
Przyznam, że mnie się dziś ciężko wstawało ale tylko dlatego, że sobota była dla mnie dość pracowita i przyjemna zarazem no i  późno poszłam spać. Poza tym pogoda na zewnątrz baardzo wiosenna, słoneczko towarzyszyło przez cały dzisiejszy dzień. I pierwszy rowerowy wypad roku 2014 już za mną.
Niniejszym sezon rowerowy uważam za otwarty :)


Co poza tym?
U mnie powoli myśli wędrują wokół przygotowań do zbliżających się świąt wielkanocnych. Powoli zbieram wydmuszki a raczej połówki skorupek jajecznych i zamierzam coś z nich stworzyć.
Zajączka białego, pięknego już mam. 
Fiołek ślicznie kwitnie.
Nasionka rzeżuchy też już zakupiłam.
Za oknem piękna pogoda. No czegóż chcieć więcej.
Tylko ten czas, dlaczego on tak szybko biegnie? Pewnie mu śpieszno do lata :)

Tymczasem kilka zdjęć z ostatnich dni.

A jak u Was przygotowania? Myślicie już coś o kurkach, zajączkach, jajkach?
 To tyle na dziś. Uciekam. Za kilka godzin pobudka.
Ściskam mocno wszystkich odwiedzających i dziękuję za każde słowo poniżej.
 Dobrej nocy.




8 komentarzy:

  1. Ja się bardzo cieszę, że już mamy czas letni :)
    Co raz częściej myślę nad generalnymi porządkami mojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od porządkowania zawartości szafy, ajajaj już się cieszę na te sukieneczki, klapeczki :)

      Usuń
  2. U Ciebie już coraz bardziej śiatecznie:) U mnie wkrótce też, mam już przygotowane aranżacje i wkrótce się nimi podzielę:) A z czasu letniego zadowolona jestem bardzo, bo dzień jest dłuższy:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to ja czekam cierpliwe, jestem bardzo ciekawa co tam naszykowałaś na Święta

      Usuń
  3. Z jednej strony wczesniej musimy wstawac, ale z drugiej mozemy cieszyc sie dlugim dniem:)))
    Ja rowniez malymi krokami wchodze w czas przygotowan swiatecznych ;)))
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, natomiast wcześniej wstawać jest szczególnie trudno gdy ktoś jest raczej nocnym markiem jak ja.Dziękuje za odwiedziny

      Usuń
  4. Ja pomału wprowadzam świąteczne akcenty do domku.
    Bardzo mi sie u ciebie podoba.
    Wyróżniłam Twój blog w zabawie Liebster Blog.
    Więcej informacji na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin