niedziela, 27 lipca 2014

Pastelowe Candy

Witam wszystkich niedzielnie,

po pierwsze chciałam złożyć wszystkim Aniom najserdeczniejsze życzenia z okazji naszego wczorajszego imieninowego święta.
Anie, Aneczki, Anki, Hanki niech się nam wiedzie :)
Po drugie zapraszam na imieninowe candy.
Z tej okazji kupiłam to i owo.
Obejrzyjcie zdjęcia.






Biały świecznik gwiazdka, różowy wazonik oraz różowo srebrna bransoletka - w sam raz uważam na takie piękne słoneczne dni. I to wszystko z myślą o Was moimi mili czytelnicy.
 Jak Wam się podoba? Mam nadzieje, że prezenty przypadną Wam do gustu. Wiem, że wiele z was lubi pastelowe barwy we wnętrzach i dodatkach.


Powiem Wam, że mi osobiście najbardziej podoba się ten wazonik, jest naprawdę bardzo zgrabny, powiem więcej, w najbliższym czasie planuje dokupić drugi taki, będzie dla mnie, bo bardzo mi się spodobał i kwiaty wyglądają w nim genialnie.


Kto ma ochotę, zapraszam serdecznie do zabawy.

Oto zasady Candy.
  1.  Proszę dokończyć zdanie: NAJPIĘKNIEJSZY WAZON W MOIM DOMU ... i odpowiedź umieścić w komentarzach do posta wraz z wyrażeniem chęci udziału w zabawie. Wygrywa osoba, która udzieli najciekawszej i najbardziej urzekającej odpowiedzi.
  2.  Umieść proszę na swoim blogu banerek konkursowy z dowolnego opisanego kryptonimem candy zdjęcia - w sumie macie dwa takie do wyboru.
  3. Jeśli jeszcze nie jesteś obserwatorem mojego bloga, masz teraz rewelacyjną okazję by tego dokonać, choć oczywiście nie jest to warunek konieczny.
  4. Osoby nie mające bloga również mogą brać udział w zabawie, proszę tylko o pozostawienie e-maila.
To wszytsko. 

Zapisy trwają do 26 sierpnia do północy. 
Wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego.




Pozdrawiam gorąco.
 Pijcie duuużo wody, bo dziś naprawdę upał ogromny :)


4 komentarze:

  1. Aneczko najlepszego dużo szczęścia z okazji imienin ;)
    Pastele kocham, więc wezmę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszy wazon w moim domu.. to ten z moich wyobrażeń....jest w pastelowym kolorze.... a w nim stoją moje ukochane kwiaty.... tulipanki ;) Tulipanki są pod kolor wazonu...pastelowe...różowe.... pięknie pachną... są wyjątkową ozdobą pokoju, sprawiają, że wchodząc do mieszkanka uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy.... :)
    PS. Bo tak naprawdę jeszcze nie dorobiłam się wazonu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne zadanie wymyśliłaś....spróbuję jednak :-)))) NAJPIĘKNIEJSZY WAZON W MOIM DOMU TO TEN, KTÓRY DOSTAŁAM OD DZIECKA NA DZIEN MATKI ... to tyle ode mnie, nic dodać nic ująć, po prostu jak dla każdej matki...:-)
    Blog dodałam do ulubionych i i już wrzucam banerek do candy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, z przyjemnością dołączę do Twojej zabawy. Bardzo ładne i minimalistyczne rzeczy przygotowałaś - uwielbiam takie.
    Mój ulubiony, najpiękniejszy wazon w domu, niestety zbił się podczas przeprowadzki...Właściwie nie widział więc naszego domu, bo zanim został wprowadzony na salony, już był w kawałeczkach. Od tej pory radzę sobie tak, jak potrafię i za wazon służy kobaltowe szkło, które kiedyś podobno było zniczem, butelka - fiolka po lekarstwie, kieliszek ślubny, słoik opatulony szeleszczącym papierem...Sama się sobie dziwię, że ta prowizorka trwa u mnie już któryś rok.:) :) :) Z drugiej strony to bardzo budujące i inspirujące, skoro wazonem może być cokolwiek, co ma denko i ścianki.:)
    Pozdrawiam ciepło i przesyłam spóźnione życzenia: SPEŁNIENIA MARZEŃ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin