niedziela, 14 września 2014

Róża ...

.... dzika róża, czerwona i piękna pojawiła się w moim domu. To oczywiście zdobycz ostatnich rowerowych wypadów. Kto by pomyślał, że wrzesień przywita nas tak cudną pogodą. 

Brawo!
Cieszymy się ze słonecznej pogody, prawda?






Znalazłam drewnianą kasetkę. Zamykaną taką, zasuwaną nawet, zgrabną. Dostałam ją na Mikołaja w dzieciństwie, w środku były Kasztanki. Mniammm przepyszne :)
Służy mi jako schowek na drobiazgi zazwyczaj, aczkolwiek do dzisiejszej sesji przydała mi się doskonale.


Czerwień jest żywiołem, ogniem i wulkanem ...




Dziękuje za Wasze komentarze. Cieszę się, że tutaj zaglądacie :)
 Naprawdę. Sprawia mi to ogromną radość.

Pozdrawiam wrześniowo :)

12 komentarzy:

  1. Wrzesień jest naprawdę piękny, a Twoje zdjęcia oddają jego urok:)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wrzesień był piękny a październik przywitał nas pięknie słoneczna pogodą, taka to niespodzianka :)

      Usuń
  2. O tak cieszymy się, że jeszcze słoneczko przygrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny wazon. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzika róża też gości w moim domku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ona gości w wielu domach bo naprawdę przepięknie zdobi nasze wnętrza.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak wrzesien byl piekny ale i poczatek pazdziernika zaskakuje swietna pogoda.
    Super ta kasetka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Październik naprawdę nas zaskoczył pozytywnie piękną pogodą.

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin