niedziela, 31 sierpnia 2014

Wyniki candy.

Ostatni dzień wakacji 2014 !!!


 przynajmniej dla niektórych :)
Lato nieuchronnie się kończy w tym roku, ale sądząc po kwitnących truskawkach, jesień powinna być długa i słoneczna, więc takich prognoz się trzymajmy. 
Lubie jesień za ferie barw, spadające kasztany, jarzębine czerwoną, pomarańczowe dynie, dojrzałe orzechy i pewnie coś jeszcze by się znalazło.

 





Tymczasem u mnie dziś prawie wrzosowo za sprawą kwiatków nazbieranych na łące, nie mam pojęcia jak się nazywają, ale przypominają mi wrzosy. Mają piękny kolor.




Tak wiem, miało już być mniej kwiatów. No nic na to nie poradzę, to jest silniejsze ode mnie.
Czyż nie są cudne :)
Może ja powinnam stworzyć osobny blog dokumentujący roślinność?
Może kiedyś ... :)






I jeszcze jedno.
 Przepraszam za opóźnienie w ogłoszeniu wyników  ale ... łapałam lato :)
Ogłaszam wszem i wobec, że nagroda główna mojego pastelowego candy wędruje do ...

aldia arcadia

Mam nadzieję, że wazonik będzie Ci dobrze służył.
Proszę o kontakt w sprawie nagrody.

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla szczęściary!!!
    Kwiaty rzeczywiście są cudne. Jak dla mnie, zupełnie niepotrzebnie przepraszasz.:) Po prostu Twój dom, twoje wnętrze mieni się kwiatami sezonowymi...może to taki Twój znak rozpoznawczy.:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję za udział w zabawie ... może masz racje :) Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń

Zobacz również:

LinkWithin