czwartek, 30 kwietnia 2015

W I O S N A ...

... cieplejszy wieje wiatr, wiosna.







Oj dawno mnie tu nie było, bardzo dawno. Nawet nie wiem co napisać, jakoś tak leci ten czas, cieplejszy wieje wiatr, wiosna - ta piosenka ewidentnie wpadła mi dziś w ucho :)
 Najważniejsze są coraz piękniejsze poranki. Ptasie koncerty zachęcają rano do wstawania z łóżka, słońce wzmacnia energetycznie, kwitnące drzewa pachną obłędnie, trawka się zieleni także słuchajcie zapowiada się bardzo interesujący i naturalnie piękny czas.



I tą naturalność chciałam Wam przestawić w kilku fotkach.
Zachęcam do spacerów, jest naprawdę przepięknie !!





             To ta piosenka, radosna taka, dokładnie opisuje klimat mojego dzisiejszego wpisu, w sumie nic dodać nic ująć :)

Posłuchajcie sami.


Do usłyszenia w maju.

* * * P O Z D R A W I A M   S Ł O N E C Z N I E  * * *


2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Uwielbiam te wiosenne miesiące,pełne budzącego się życia i kolorów :)) A na tą piosenkę moja córa ostatnio miała fazę ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki, z pewnością zachęcają do przebywania na świeżym powietrzu. Zapraszam do siebie, u mnie też o wiośnie, o maju, o ogrodzie słów kilka...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i słonecznej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

LinkWithin