niedziela, 29 grudnia 2013

Moje pierwsze świąteczne DIY.


Modna w tym sezonie choinka z szyszek, wyszła również spod moich rączek. Pozostawiłam w głównej mierze naturalne szyszki,  tu i ówdzie pokolorowałam je na złoto. Nie wiem co Wy na to ale jak na początek myślę sobie, że jest całkiem, całkiem  ...







Wianek - bez niego też nie mogło się obyć w ten świąteczny czas. Wykorzystałam gałązki ze ściętej jesienią jabłonki.




Pierniczki, mniam mniam :) Słuchajcie, upiekłam je rok temu (wtedy jeszcze nie myślałam o założeniu bloga) a smakują zdecydowanie lepiej niż takie np. miesięczne. Dlatego postanowiłam za niedługo wyprodukować :) zapas na następny rok.







A Wy Drogie Blogerki jakie wolicie pierniczki ? Czujecie jakąś różnicę smakową między takimi powiedzmy świeżymi a takimi przetrzymanymi jak np.u mnie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz również:

LinkWithin